Головна сторінка
«Якщо бажаєте досягти в житті успіху,
зробіть наполегливість своїм кращим другом,
досвід - мудрим радником,
обережність - старшим братом,
а надію - ангелом-охоронцем ».
Джозеф Аддісон
Розміщенні матеріали презентують досвід роботи вчителя біології, в яких
розкриті шляхи вирішення проблемної теми «Реалізація діяльнісного підходу шляхом використання інтерактивних технологій в формуванні предметних компетентностей учня», показана система роботи щодо формування стійкої мотивації
до навчання, розвитку пізнавальних здібностей учнів. Блог
містить посилання на інтерактивні завдання, на авторські уроки, позакласні
заходи; є фотографій, які підтверджують проведену роботу. Вчитель має
надію, що її праця принесе свої плоди, її учні обов’язково досягнуть своїх
успіхів.
Об’єктом досвіду є
інтерактивні форми і методи навчання біології .
Предмет
досвіду - процес використання використання
інтерактивних технологій під час формування предметних
компетентностей на уроках біології .
Методи
дослідження проблеми:
- спостереження,
аналіз;
- розробка
методичних матеріалів з проблеми;
- впровадження
інтерактивних методів, прийомів, форм під час навчальних занять;
- моніторинг
якості навчальних досягнень учнів;
- презентація
досвіду роботи на рівні міста.
Завдання досвіду:
-виявити можливості інтерактивних у формуванні
предметних компетентностей на уроках біології;
- обгрунтувати та експерементально підтвердити ефективність використання
інтерактивних методів як складову процесу формування предметних компетентностей
та розвитку пізнавального інтересу.
Гіпотеза дослідження:
Застосування в
навчально-виховному процесі інтерактивних педагогічних технологій дозволить
вирішити основне завдання сучасної освіти – навчити дітей вчитися, тобто: вміти
зрозуміти - запам’ятати - засвоїти - принести до власної ціннісної системи -
стати компетентною.
Практична
значущість досвіду полягає у впровадженні діяльнісного підходу у навчанні
через використання інтерактивних педагогічних технологій та творчих завдань,які
спрямовані на виховання гуманних якостей особистості, формування в школярів
ключових і предметних компетентностей:
-соціальних (навички роботи в групі);
- інформаційних (уміння самостійно здобувати інформацію);
- компетентностей саморозвитку та самоосвіти;
- здоровязберігаючих (уміння дотримуватися принципів здорового способу життя).
Комментариев нет:
Отправить комментарий